Veel gestelde vragen

  1. Waarom meten jullie de kleding niet op of beantwoorden jullie geen uitgebreide vragen over een
        kledingstuk waar ik interesse in heb?
    • 1. We begrijpen dat je graag de maten van de kleding zou willen weten, echter meten wij helaas geen kleding (meer) op. Alle kleding is gesealed in de verpakking waarin deze naar de klant verzonden wordt en het zou ons teveel tijd kosten om aan alle opmeet-verzoeken tegemoet te komen.
      Wij ontvingen een aanzienlijk aantal verzoeken om kleding op te meten, er ging gewoon teveel tijd in zitten. Het alternatief is dat wij (vanwege de kosten qua tijd en opnieuw verpakken) de kleding duurder zouden moeten maken, en dat is ons inziens ook niet de bedoeling. Overigens vermelden wij wel het gebruikte materiaal en de wasvoorschriften bij de kleding.
  2. Ons e-mailadres is veranderd, hoe kunnen we dat in jullie bestand veranderen?
    • 2. Indien je je e-mailadres voor je account wilt wijzigen, kun je met je oude e-mailadres (en wachtwoord) inloggen in je account en daar kiezen voor de optie klantgegevens wijzigen. Hier kun je je e-mailadres wijzigen.
      Mocht je het wachtwoord niet meer weten en is je oude e-mailadres ook niet meer in gebruik, opdat je het wachtwoord per e-mail kunt laten toesturen, neem dan op contact met ons op (telefonisch of via email). Voor de nieuwsbrief wijzig je je e-mailadres door je oude e-mailadres af te melden op de nieuwsbrief en je nieuwe e-mailadres aan te melden.
  3. Wij zijn verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
    • 3. In je account kun je zelf je (factuur)adres wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord en daar te kiezen voor de optie klantgegevens wijzigen. Hier kun je je adresgegevens en eventueel je e-mailadres wijzigen.

      Mocht je het wachtwoord niet meer weten, dan kun je via de website het wachtwoord per e-mail laten toesturen.
      Indien je ook je e-mailadres wijzigt, vergeet dan niet ook het oude e-mailadres af te melden op de nieuwsbrief en je nieuwe e-mailadres aan te melden.
  4. Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?
    • 4. Je kunt op www.kiddiezenco.nl direct beginnen met bestellen. Je kiest artikelen door de juiste maat te kiezen en ze vervolgens in je winkelmandje te leggen. Zodra je klaar bent met je bestelling, ga je naar je winkelmandje en kies je voor ”bestellen”. Wanneer je elke stap volgt, kun je je gegevens intypen.

      Als je nog geen klantnummer hebt, krijg je deze automatisch toegewezen. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding als nieuwe klant én van je bestelling.
  5. Waarom betaal ik € 4,50 portokosten, ook als ik maar 1 artikel bestel?
    • 5. Wij verzenden alle bestellingen met pakketpost. Door middel van verzending per pakketpost beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van uw bestelling. Wanneer u items uit onze andere winkel wilt bestellen, zullen wij deze kosteloos bezorgen bij de gewenste winkel of bij het gewenste adres in Tilburg of Baarle-Nassau/-Hertog (en omliggende gemeenten in overleg). Dit gebeurt in overleg met de klant.

      De verzendkosten bedragen voor iedere bestelling € 4,95. Voor bijvoorbeel 1 truitje rekenen we € 4,95, maar ook als we met kortingsacties 20 artikelen verzenden, rekenen we € 4,95. Overigens zijn de werkelijke verzendkosten vaak hoger dan de bedrage van € 4,95 die wij u in rekening brengen; het verschil komt altijd voor rekening van Kiddiez & Co. Bij uw bestelling vanaf € 50,00 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Dit geldt ook voor leveringen tussen beide winkels of bezorging bij klanten in Tilburg of Baarle-Nassau/-Hertog aan huis. Deze service is GRATIS. Bovenstaande tarieven gelden voor Nederland en Belgie. Voor andere landen kunt u de tarieven per email opvragen.
  6. Kan ik bij jullie met Creditcard / acceptgiro of onder rembours betalen?
    • 6. Alle bovengenoemde betalingsmogelijkheden zijn helaas niet mogelijk. U kunt bij ons betalen middels iDEAL, vooruitbetaling middels overboeking en in de winkel contant of met Pin.
  7. Ik ga met vakantie. Kan mijn bestelling ook later bezorgd worden?
    • 7. Bij levering van je bestelling kun je aangeven wanneer je wenst dat wij je bestelling verzenden. Tevens kun je hier, indien gewenst, een uiterste verzenddatum opgeven.

      Je kunt de verzending van je bestelling maximaal 2 weken uitstellen. Vriendelijk wijzen wij je er voor de volledigheid op dat uiteraard de mogelijkheid bestaat dat bestelde artikelen bij ontvangst van de goederen zijn afgeprijsd. Je hebt dan eveneens geen recht op verrekening van de betreffende korting.

      Uiteraard behoud je de geldende retourrechten conform de Algemene Voorwaarden.
  8. Hoe kan ik ruilen en retourneren?
    • 8. Graag verwijzen wij u naar onze Algemene Voorwaarden voor een uitgebreide uitleg over bovenstaande.
  9. Waardebonnen en tegoedbonnen
    • 9. Kiddiez & Co werkt niet met tegoedbonnen: niet goed is geld terug!
      Een waardebon kunt u verzilveren bij de betaling van uw bestelling.
      Tevens heeft Kiddiez & Co cadeaubonnen in haar assortiment. Uitermate geschikt om cadeau te geven!
  10. Wat te doen bij een klacht?
  11. Wanneer begint de uitverkoop bij Kiddiez & Co?
    • 11. Kiddiez & Co kent geen uitverkoop. Aan de hand van het seizoen, het weer en de voorraad die wij nog beschikbaar hebben, kunnen wij korting geven op bepaalde artikelen. Wij kennen hier geen vaste momenten voor.
  12. Ik heb mijn bestelling net ontvangen en nu geeft Kiddiez & Co meer korting.
         Heb ik recht op verrekening?
    • 12. Voor artikelen geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling voor het artikel werd vermeld. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad artikelen te bestellen, welke wellicht nu niet meer beschikbaar zijn op onze website. In de regel is binnen 24 uur na de start van een actie een groot deel van de artikelen en verschillende maten verkocht. Het is dus voor de klanten die deze artikelen besteld hebben, ook een kwestie van op het juiste tijdstip op de juiste plaats zijn.

      Overigens is een ondernemer volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. Je bepaalt als consument zelf wanneer je tot aankoop overgaat. Je hebt geen recht op teruggave van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.
  13. Hoe weet ik wanneer jullie meer korting gaan geven?
    • 13. Met ons maandelijks wisselende assortiment is ons aanbod altijd actueel. Dit betekent echter dat restanten af en toe worden afgeprijsd om ruimte te creëren voor nieuwe artikelen. Wanneer wij van plan zijn in een opvolgende periode de korting aanzienlijk te gaan verhogen, kondigen wij dit altijd (met korting, datum en tijdstip) aan in onze nieuwsbrief.
  14. Waar vind ik de (digitale) stempelkaart?
    • 14. Na elke aankoop ontvangt u een email met uw bijgewerkte stempelkaart.
      Voor de winkel en de kledingparty’s hebben wij papieren stempelkaarten. De fysieke stempelkaart blijft eigendom van Kiddiez & Co. Wij zullen de kaarten in onze winkel bewaren en eventueel meenemen naar een kledingparty.
  15. Hoe verzilver ik een volle stempelkaart?
    • 15. Een volle stempelkaart kunt u inleveren / inwisselen bij betaling van uw volgende bestelling. U volgt de instructies en volgt deze op bij betaling van uw aankoop.

      Heeft u nog verdere vragen / aanvullingen? Laat het ons weten middels een email
      ...of via ons contactformulier.

© Kiddiez & Co 2017 Powered by SW-Retail Winkelautomatisering. All rights reserved